Złodzieje z Orange tak łatwo ze mną nie wygrają! Gruba skarga jest już w drodze do Urzędu Komunikacji Elektronicznej

przez |

Wczoraj wysłałem pocztą w świat jakieś pół kilo makulatury. Nie są to jednak konkursowe książki-nagrody z Radia Paranormalium, a skarga na Orange adresowana do UKE.

Niestety, pomarańczowe kaktusy rąbane nie pozostawiły mi wyboru – odrzucili kolejną reklamację niesłusznie naliczonej kwoty na rachunku, pierdoląc dalej farmazony, że transfer 106 gigabajtów na kwotę ponad 900 złotych został zużyty przez małego skromnego smartfonika Sony Xperia E. Najwidoczniej mają w dupie pewien “nieistotny” szczegół – to urządzenie nie ma możliwości technicznych, aby w ciągu raptem jednego dnia przetworzyć taką ilość danych!

W ostatniej reklamacji opisałem dokładnie, dlaczego uważam naliczenie takiego haraczu za bezpodstawne, jak również podałem pełną specyfikację techniczną moich urządzeń do łączenia się z netem (wspomniana Xperia oraz router Orange Airbox – który w momencie zablokowania mi konta miał na liczniku mniej niż 70 gigabajtów, poza tym cały czas był połączony z siecią 4G więc operator nie powinien nic liczyć).

Oczywiście Orange reklamację odrzuciło, zasłaniając się “smartfonem magicznie zjadającym 106 giga” i wymachując mi przed nosem odpowiedzią na pierwszą reklamację. Jasne, pewnie, ich system nigdy się nie myli, ich system zawsze wszędzie i o każdej porze wszystko taryfikuje poprawnie, a Ty płać ten jebany haracz, głupi kliencie! (bo jak nie to zatrudnimy komornika, o!)

W ogóle odnoszę wrażenie, że tej ostatniej reklamacji nawet nie przeczytali. W panel Orange Online zgłoszenie z reklamacją (którą wysłałem listem poleconym) natychmiast po umieszczeniu oznaczono jako “zamknięte”.

Tak więc teraz czekam, aż za poczynania “kochanego” operatora zabierze się Urząd Komunikacji Elektronicznej. 🙂